Jag har hittat min make!!

Tittat på Skattkammar planeten ch jag är kär i Jim Hawkins!
Han är snygg, han är cool och han är sötsnäll! Kärlek!! OCH RIK!! Han hitter ju liksom en hel planet av guld och blir hyllad som hjälte och är en riktig heting!! Grr!!


Fresyren kanske vi kan gör något åt, jag känner att det kan man ju alltid ändra på!

Dom små, små, små problemen i vårt kommande äktenskap är att han är 15... man får tyvärr inte gifta sig förren man är 18. Sen kanske ett något större problem är att han är tecknad. För min del gör det inget, jag diskriminerar ingen för att det råkar vara påhittade i en disnyfilm, nej, nej. Det kan bara bli lite svårt.. kanske.. på vissa plan..

Men skam den som ger sig! JAG SKA GIFTA MIG MED JIM HAWKINS, en dag, en vaker dag!!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Den bästa i världen, Syster!

Hahahaaaa! Vilket underhållande inlägg! Jag gillart ;)

2010-04-09 @ 11:20:54
Postat av: Angelica

ELINOR ANDERSSON!! hur VÅGAR du??? !!! han är MIN!!! ;)

2010-04-09 @ 19:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0