Mohahaha



Dagens outfitt!

Ne, skämte!! Inte börja fjanta sådär alltså. Däremot är min polles outfitt rätt sexig:



HAHAHA! Kan inte annat än att skrata liksom!!! Såååå söt!

Ska till tandläkaren på måndag morgon och vet inte var tandläkaren in the oldvillage ligger! Tror det est logiska är om den är vi vårdskiten men vet inte säkert.. Förstår inte varför jag inte kan gå i västervik som jag alltid gjort(?) Bara för att jag råkar bo i Gamleby så betyder inte det att jag vill bita folk där.. Ne, inte okej..

Som alla merker har jag inget att skriva om så jag slutar nu.. BayBay!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så täcket passade? Var bra =)

2010-04-24 @ 16:22:08
Postat av: tidelipom

grymt sexig häst du har!

2010-04-24 @ 20:54:12
URL: http://tidelipom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0