Piff och Puff

Alla, typ, har väl någon gång fått en dålig förklaring, trögt svar eller "ÖÖHhhh! va?"-komentar från mig någon gång.

"STENARNA!!" (intärnskämt, ingen fattar)

OCH nu har jag kommit fram till varför det alltid händer, för det händer i princip bara när jag svarar fort på någonting och alldra mest när jag inte är inne i diskutionen och bara hoppar in där för att spela cool! YääY!!

I alla fall, förklaringen lyder: DamDamDamDaaaa!! Jag har två hjärnceller, vi kan kalla dom Piff och Puff. Piff är jävligt smart men klen, fruktansvärt klen! Han gör ingeting annat än att studera och han är SMART. Om jag glömde skriva det så är Piff smart! Sen har vi Puff som läger all sin ledia tid (typ jämt) på att lyfta skrott. Puff är stark, riktigt stark, men trög! STARK!!

Alltså, när jag ska börja tänka och Piff och Puff ska börja jobba så blir det alltid så att Puff slår ner Piff för att han inte tycker om Piff så då tänker bara Puff och då blir det F E L! Efter en stund så tröttnar Puff på att slå på Piff och då får Piff en chans att reda ut de misstag och missförstånd som Puff har åstakommit.

Så mina barn fungerar hjärnan!


Kommentarer
Postat av: Nöff

Jag fattar Stenarna! :D

2010-04-23 @ 11:06:30
URL: http://ashima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0