Sååååååå trött

Jag är så skoltrött så jag blir rädd för mig själv!!

Tittar på ALLT (den massiva högen av arbeten) som ska göras och bara NEJ! När blev jag så oansvarig så jag inte lämnar in saker när det ska vara inlämnade? Är det en månad sen inlämningsdatumt var på allt? Och mitt kära projektarbete som gick så bra, hur kunde det bli så dåligt? För att inte tala om matteprovet som jag gjorde om 3 gånger, TRE gånger innan det blev godkänt. Jag har inte svårt för matte, vad händer? Jag vågar knappt nämna engelskan.. OOooohh!! Jag ryser av tanken på att det ska stå IG, ett stort fett IG på mitt slutbetyg! INTE OKEJ!

Och vems fel är nu dena onska som råder! Min? Din? Kungens? Vem vet!? Man skulle ju kunna tro att det är mitt egna fel, jag som satt mig i skiten liksom. Men någon måste ha gjort något. Jag har ju aldrig varit skoltrött förut, någon måste ta fram ALLA mina dåliga sider för en sånhär förändring skulle jag faktiskt inte klara av att göra själv!

Lyssna på deppmusik och BLÄÄÄÄääääääääää!!!



Jag vill att tiden ska gå, men problemet är att jag står still




Kommentarer
Postat av: Nöff

Håller med.. Fattar inte vad som händer. Orkar bara ingenting!

2010-04-25 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0