spik i knät!

Det känns som jag har en spik i benet. OCH inte vilken spik som hälst utan en lång, grov och vass spik. Detta är självklart inte möjligt (eller?) men det gör väldigt ont och är väldigt jobbigt!! Det är som att det är en lite ensam spik där inne som vill ut och leka med de andra små spikarne.. MEN det får den inte!! eller för mig får den gärna komma ut från mitt knä men eftersom den troligen inte existerar(?) blir det svårt att "släppa ut" den. 

Det ultimata hade ju varit om dom ASEN (ska inte nämna några namn, och inte ur artighetssynpungt utan för att jag kommer inte ihåg vad dom ASEN heter) gjort något åt mitt knä får början så hade jag inte behövt sitta här och gnälla och då hade inte alla blivigt så trötta på mig eftersom att jag gnäller för att ASEN inte fixade mitt knä direkt!

"Ta en verktablett" Har redan gjort det och det funkar inte
"Smörj med Zoon" Har redan gjort det och det funkar inte
"Smörj med Voltaren" Har redab gjort det och det funkar inte
"Ta en verktablett" MEN SUG MIN KUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En tydlig och dokumenterad förändring på mig själv är att jag ständigt, sådär i var och varanan mening, använder könsord vilket leder till att jag låter väldigt otrevlig som i sin tur kommer leda till att jag inte får något jobb, inga vänner. Vilket i sin tur kommer leda till att jag inte har någonstans att bo eller något att äta vilket leder till att jag antingen DÖR eller börjar snatta vilket leder till fängelse för att jag rånar en bank med. sen sitter jag där och OM, bara OM ASEN hade fixat mitt knä från början hade jag kunat levigt ett bra liv men nu kommer det inte bli så och det är ASENS fel!!!!

Men jag är inte biter... eller JO DET ÄR JAG!! Så satans biter, ne, biter är för klent, SÅ JÄVLA FITT SUG MIN KUK SUR är jag! inte ens rik kan jag bli på deras misstag! Varför ska man ha ont om man inte ens kan få lite pengar för det!

Pain for nothing, pain for nothing, pain for nothing!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0