Bak och städ

Bakade som satan i gatan i.. förgår? Åt smet och deg! Mummma!! Men lite deg blev det kvar till bullarna.





Gissa liksom vilen bild som är på mina bullar och vilken som är på mammas! Haha.

Kladkaka såklart! Det ända jag faktiskt kan baka.. Och ibland blir det till och med!!



Bakar bakar bakar! De ser ut som att äggen parar sig! Haha!




Vist ser de ut som honing som Nalle Phu skulle sagt! Älsker't

Sen städade jag, inte bara på golvet utan även I mina lådor! Heltidsjobb kallar vi de bland alla papper!
Lösningen fick bli att ta in en till "byro" i helt fel färg. men vad gör de när allt kommer omkring.


Kommentarer
Postat av: angelica

"vad gör det om hundra år NÄR ALLTING KOMMER KRING!!" xD hihi

2010-12-20 @ 23:19:49
URL: http://jewlika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0