Dagen torsdag!

Skulle då baka så att vi kan mysa lite sista dagen i skolan som är idag. Behövde två ägg, och vi hade precis två ägg. Men vilken tur!! MEN vad händer?! Ägget siter fats i äggförpackningen och jag drar och ägget losnar men... den lilla biten som satt fast fortsätter att sitta fast!



Som tur är har jag såna äggskils så jag han vända på de innan allt ran ut! Haha! Vi får la se idag hur kakan smakar! *fniss*

Sen var jag ju på Arbetsinformation för PEC och vågar knappt skriva att de är telefonförsäljare som då är ungefär lika hatade som lapplisor. Men va fan. Tycker de låter kul och extra klir i kassan är aldrig fel! Ska på utbildning måndag, tisdag och onsdag. Man får väl se!!

Roade mig med på kvälle att äta upp 1,5 KILO clementiner! Eller, Johanna tog 1,5. Mamma tog 1, christofer tog 3(!!!!!) och Michael tog 1. Men resten åt jag! Mumma!!!



Haha!


Kommentarer
Postat av: a

sv; Tacktack :)

2010-12-17 @ 10:24:55
URL: http://aamandafroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0