Julafton

Nu har de redan varit jul och de känns lite som om förra året var sista julen man kände JUL!! I år kändes de inte som något speciellt. De där "Hej jag är 10 år igen"-känslan kom aldrig riktigt. Men vafan liksom. De var trevligt, men att gå ut och skotta snö (och sen gå ut en gång till själv när plogen hade plogat vägen) på julaftonsmorgon var halvtråkigt. Men de blev gjort i alla fall och sen åt man hela dagen!! Julfläsket här kommer jag!!! Haha.




Tjusigt va?

Sen var inte riktigt hela tjocka släkten här heller för folk är utomlans och solar!
Men vi spelade skitgubbe i alla fall som vanligt. Även här märks en förändring då det är första året jag förstår mig på spelet!! Och jag blev inte skit en enda gång!!


Men, där emot så blev lilla Christoffer "skit" Björk skitgubbe ett Xantal gånger! HAHAHA!!



God Jul!

Kommentarer
Postat av: Angelica

fy fan vilken snygg brud!! :O

2010-12-28 @ 12:38:56
URL: http://jewlika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0