Promenix!

Gick till Tuffan med Kajsa och mina pansionärsstavar! Haha. Älskar dom så hårt! Man ramlar inte lika lätt OCH man får upp ett högre tempo=Jufläsket försvinner fortare. Men älskar inte när man vaknar, går upp och ser att termostaten visar



Och man vet att man ska ut och gå! De hade varit som längst 25,4 minus under natten! Men skam den som ger sig! Fläsket måste bort!!

Men på hemvägen måste jag erkänna att de inte gick så fort för mig.. Skoskav och helt slut!! Men tycker ändå att tempot hölls uppe bättre än annars i mitt tidigare liv!



Kajsa när vi kom hem! Hihi!! När vi gick iväg så hade våra ögonfransar med frost på sig!
Kajsas komentar "Och jag platade håret imorse, vad var de för mening med de?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0