Syskonkärlek

Haha. Nu bråkade jag vist lite för hårt med LillaChistoffer så mamma och Jannes tålamod tog slut! Nu sitter jag här vid datorn och är mer eller mindre instängd och Christoffer åkte upp på sitt rum. Känns ändå som om jag vann på något sätt *Fnis*

Man blir la aldrig för gammal för att bråka med sinna småsyskon eller? Haha. Älskar det i alla fall!! Men man måste ha en viss talang för de. Gäller att bråka mest och få mins skäll, då vinner man!! Haha!! Skrik är en bra segermetod!! Och att vara älst funkar med rätt bra måste erkännas!!


Nu sitter vi dock båda här och skrattar åt varandra så som syskon ska vara! Vem vinner nästa gång!?

(ps Han vägrar ställa upp på en bild för han är... ovaxad ds)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Nej bara fuxen i mitten är min ^^ :D

2010-12-20 @ 10:45:06
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0