Tråkigt.se

Är i oskarshamn med min sötast. Men han praktiserar så försöker underhålla mig så gott jag kan. Typ titta på film! Haha!

Har varit tillsammans med Mats i ett år idag, eller de beror kanske på hur man räknar men när jag räknar blir det ett år idag!! Ett helt åååårrrr!!! Helt sjukt! Sovit i värdens minsta säng i två nätter nu men inget som jag har något emot! Thihi<3

Pluggar matte gör jag med och det är inte så svårt. Förstår inte varför jag inte pluggade inför provet? Hoppas på att provet imorgon går bättre i alla fall!!! Hoppas hoppas hoppas! Känns lite surt att få IG när man lagt ner rätt mycket energi...

Jag har varit hästlös i en vecka och en dag.. De är sjukt!! Känner att de är något som saknas, känns som jag glömt något hela tiden... Känns skumt!

Har inte fått någon operations tid än! Snark! Skulle vilja ha en tid bara så man vet när, hur och var liksom. Eller, hur och var vet jag kanske redan men NÄR! Har rätt ont hela tiden så skulle vara nice och bara får de gjort. Sex veckor från besök till operation, nu har det gått typ tre veckor sen sista besöket så hoppas jag kan få en tid snart!! Snart ett år sen förra operationen, de känns som igår liksom!!!

Intresseklubben antecknar jag vet!! Men har tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej vad mysigt:)

Nej jag har hittat på med massor av saker, kom hem nyss. Vad ska du göra imorgon då:d



Smekizz.blogg.se

2010-12-05 @ 23:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0