Tuffer my hero

Vi skulle gå, Sandra, jag och Christoffer.
Sandra och Christoffer tar var sin spark och jag mina pansionärsstavar.
Sandra kör på en asvaltfläck och tar sönder sparken.
Sandra och Christoffer vänder efter 3 km.

Jag går ensam dom återstående 4 km till Tuffer som står med ett rådjur och äter vis "sin" bal.


Sysn dock inte för kameran på mobilen suger snopp men ändå

Korna närmar sig mig och jag bler rädd.
Tuffer kommer som en räddare i nöden och jagar bort kossorna så jag kan gå var jag vill.
Tuffan är en snelhest!!

Sen kommer jag hem.
Jag har gått 1,4 mil.
Ser sparken.
Den är tottal förstörd.
Sandra hade ramlat på vägen hem med.
Sandra och Christoffer ringde efter skjus.

DÅLIGT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0