Ännu en dag av fruset vatten från himlen

Ovanligt eller hur? Min plan för dagen var i alla fall att ta mig ut men den planen stoppades relativt fort, typ när ag kom fram till dörren och den inte gick att öppna! Men skam den som ger sig. Efter buffande och knuffande så gick det och on the road!



Man kanske kan undra lite varför jag har solbrillor på mig men förklaringen är mycket enkel, DET SNÖAR och jag vill inte ha snö i ögonen och genom de få mitt mink att rinna. Solglasögon är nice när det snöar måste jag säga. Dagens grej!

Gick förbi några får som tagit semester i snön. Dom låg ner och såg mer eller mindre ut som snöhögar, de mälte verklige in i deras omgivning som kameleonter!! Såg dom inte alls först men jag viste att de skulle finnas får här så efter en stunds tittande så såg jag dom små rakarna..

Eftersom det även idag snöade så kan jag inget annat än att gå till närmsta undervatten-affär och köpa cyklop och snorkel som jag kommer behöva till våren då jag inte lärt mig att andas under vatten ännu. Men ska gå och öva på det nu…

Tudellu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0