KALTT=Inte naken

Haha, de är 25 grader KALLT ute när jag vaknar. SkÄmT!!! Nej? Jag fucking skämtar inte! De är inte vår mina damer och pojkar. Varför inte undrar jag då? Säker några jävla OS töntar som bad till Gud:
"Snälla Herre, ge oss en lång och kall vinter med massa snö"
Gud hörde er! Men tyvärr har han tagit semester för det var så ansträngande att skapa massa skitsnö åt dom jävlarna så man kan inte be om att den ska bort. Tråkigt.

Sen att hela värden (alltså Gladhammar) kommer ligga under vatten hela våren o den någonsin kommer är ett senare problem, tydligen jävligt mycket senare problem om det fortsätter såhär! Jag säger bara en sak: LERA! Brunt, brunt, brunt!!

JAG VILL GÅ RUNT NAKEN. Och det kan jag ju göra med men problemet är att de blir så satans kallt. Hatar ju att frysa så blir jobbigt där, sen tycker jag inte jätte mycket om att springa runt naken. Lite obekvämt kan man ju säga för att föra en lång historia kort.. Men de jag vill komma till är att om jag vill springa naken ska jag kunna de utan att frysa och då mina damer och herrar kan det FAN I MIG inte vara 25 minus!! Don’t WörkiWörki liksom!

Tittar för övrigt på fina vårkläder. Vill ha! Vill vara rik och slippa lägga pengar på värme! För vem vill göra det när man kan köpa snygga vårkläder(?) Eller vem fan vill lägga ha vårkläder när det är 25 minus och 5 meter snö ute!?

**PIPPPP*** Snö!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är trött på denna snö :P

2010-02-22 @ 16:24:46
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0