Tennis

Tittade på tennis igår, vet inte varför det bara hände. förlåt!

Hur eller hur så borde man spela tennis oftare.  Jag menar det är en trevlig sport förutom hur dom räknar! Buh! man blir ju mörkrädd!!! 0-15-30-40. Varför? Lite okej om det hade varit lika mycket emellan varje, typ 0-10-20-30 eller något men VA? 15? Hur? Förstår inte alls!! Varför inte bara göra det enkelt och ge 0-1-2-3? Vad är det för fel på 1-2-3 systemet? Och inte nog med det utan när man får 40, alltså 3, så får man ett poäng. ETT?! Varför skall man först få 3 poäng för att få ett? Varför? Och inte fan fick dom poäng för att dom slog över bollen, eller ibland men inte alltid. Fatta nada!!

OCH DET VÄRSTA AV ALLT! Han hade en egen stretchis (hur de nu stavas(?) Eller om det äns fins något som heter "stretchis? Tror inte de) En man, MAN, typ hans, HANS, far eller något liknade maserade han skärt! SKÄRTEN! Jag känner att jag inte klarar av att tänka på dethär. Ser bara hans svettiga rynkade panna framfrö mig när han stönar när hans stretchis tar han på skinkan! UCH! I TV och allt!! Nu får det vara nog!

Men jag måste springa. Eller här springs det inte så mycket men jag ska i alla fall gå till hestarna i hagen! Tudellu!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fruktansvärt djup reflektion Elinor!! Och du har helt rätt!

2010-02-17 @ 14:39:31
Postat av: Milla

Haha Elinor det börjar gå utför för dig och mig, vi som var SÅÅÅÅ emot all idrott på jorden i högstadiet, nu sitter du och kollar på tennis och jag har lärt mig at kolla på Hockey och inte hata det xD



Sv: haha jaa jag menar det, väggen passar den väl fint på? ;) Och meningen "Det kan nästan jämföras med ett riktigt knull", ja jo visst förutom att man knullar med en soffa... xD Det låter lite som en "dröm", asså att man drömmer att man har sex med någon i en soffa och vaknar upp och istället har man sex MED soffan... xD

2010-02-22 @ 09:53:52
URL: http://mrsmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0