Kakaoburk?

JAG FÅR RYCKET!!!
Vem fan har designat dom här jävla kakaoburkarna? Eller de är ju fan inte ens burkar! Jävla kartonger(?) Det blir kakao precis överallt!



+De går inte hälla ur dom för må jag lova att de defenetift blir kakao PRECIS överallt!
+Det går inte att ta med typ en sked ur dom för då slår man garanterat i en kant och får kakao överallt!
+När man öppnar dena osmidiga och icke genomtänkta såkallade "förpakning" så är det svårt att undvika att det blir kskao överallt!

Varför har ingen klagat över detta tidigare? Jag som aldrig vistas i ett kök till vardags (och gör jag de så äter jag) irriterar mig något så inormt över detta! Alla som bakar hele tiden, dom måste ju insätt att kakaoförpakningarnas deing är ohållbar!! Det måste gå åt en väldans massa mer kakao än vad det egentligen skulle behövas eftersom man spiller ca 25% av en kakaokartongs innehåll. Brunt blir det överallt med, och det är svårt att torka bort för de blir bara mer och mer överallt!!

Ska de vara så svårt att göra kakaoförpakningarna mer som vaniljsockerburkar?



Fast kasnke lite större eller något.. Känner att dehär är ett väldigt stort problem som jag har grumlat på ett längre tag och undrar nu:
1. Hur svårt kan det vara att göra en funktionerlig kakaoburk?
2. Kan jag bli rik på att designa om kakaopaketetn till kakaoburkar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0