Sex

Dethär inlägget kan låta en aning diskriminerande eller kränkande eller kasnek båda delarna. MEN det är inte menat att kränka eller trycka ner någon jag måste bara få svar!

Vi lossas att vi har sex, okej? Killen överst och tjejen underst, den gamla, heliga missionären. Mage mot mage och penisen nuddar mot pullan! Okej, alla med? För nu kommer min fråga…

HUR HAR TJOCKA MÄNNISKOR SEX?

Om bara tjejen är tjock så går det la an men om båda är det.. Hur? Magarna måste ju vara i vägen, eller? Om man ni kör missionären så kommer ju liksom inte snoppen åt. Eller gör den det? Det borde den inte göra eftersom man inte kommer så nära varandra med den delen av kroppen om magen är så stor. Och nu snackar vi inte lite tjock utan "kullmage" eller "mage som hänger under under midjan" -mage.

Men det finns ju många andra ställningar men skeden är väl bara och glömma direkt. Jag menar de kan ju vara lite krångligt om man är small. De skulle ju inte gå om magen på killen är stor så kommer han ju inte tillräkligt nära, och om tjejens lår är för tjocka så kan hon ju inte sära så mycket på benen. = Går inte!

Dogystail skulle kanske funka.. eller ne, inte om han har en riktigt stor kulle på magen. Han skulle inte komma åt. Eller om han har en "mage som hänger under under midjan" –mage, skulle inte funka!

Tjejen skulle nog klara av att rida(?) Det borde gå. Men fy vad långtråkigt att sitta där hela dagarna och guppa upp och ner.

Ne, jag vet inte om någon ställning kan rädda de extremt tjocka människorna. Om bara tjejen är tjock som sagt kan det nog gå helt okej, men killen. Nej, nej!

Om någon är kraftigt överviktig och har sex, kan ni inte skriva vilka ställningar ni kör? Är mäkta nyfiken. Varför jag är de? Tja.. Vem vet?

Jag vågar nog dra en slutsats att om man är tjock försvårar det mycket, till exempel sexlivet. Jag vill bara med detta avråda folk från att bli för feta så dom inte klarar av att ha sex. För det vore ju synd ^^ Och jag ber, snälla föräldrar. Vill ni inte ha barnbarn eller? Sluta mata era barn med en jävla massa skräpmat!! Dumpa godiset och grädden. Lev på vatten och bröd, knäckebröd! MAX!


Kommentarer
Postat av: Elin

Har också tänkt på detta... Kuken måste ju liksom bli begravd av allt fett, om de inte har en extremt lång hmm..

Så precis, proppa inte i ungarna en massa mat, tänk på deras kommande sexliv! ;D

2010-01-21 @ 16:55:01
Postat av: Anonym

Har faktist också funderat på det där. Man kan ju tänka sig att det fungerar delvis, men det lär ju inte bli något g-punktdrama direkt. Anna funderar på hur det går till med kondisen, om man är fet orkar man ju inte hålla på så jävla länge lixom. Får en hjärtattack mitt i kan ju inte vara hippt alls..

Älskar din blogg^^

Pyss

2010-01-23 @ 18:26:10
URL: http://snowbey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0