Skidkarriären på hyllan, om jag skulle haft någon!

Skidor är ju en fixide som någon stakars uttråkad sate har kommit på för länge sen. Då vi i stort sätt enbart har TV 1 i detta hushåll så blir det att mina ögon beskådar en hel del skidor. Dom åker runt i sina kroppsstrumpor och deras manliga delar putar ut. MÅSTE dräkterna vara så tajta just över kuken? Tänker dom inte på att det kan vara barn som tittar? Man ser ju liksom hela paketet dingelidongla där nere! Sen när dom ställer sig och skjuter. Nej! Stå och putta med pungen sådär! Aha, de är ju roligare att titta på herrarnas åkningar. Fattar inte varför(?)



Tänkte att jag skulle satsa på en karriär inom skidornas värld. Så jag begav mig ut i snön och gjorde mig ett spår i snön. Dock så tog det typ 5 varv innan man kunde glida lite, lite, lite grann = Det gick inge vidare fort! Ett stort problem var även den väldans djupa snön som var överallt och min "speciella teknik" gjorde så att pjäxorna lossnade från skidorna all the time! Mycket irriterande!!



Så cool som jag är gav jag mig ut på vägen och det gled lite bättre trotts att vägen var sandad.. Men man ska inte hänga läpp för det för en backe hittade jag och besteg med skidorna på och åkte ner för som en störtloppsåkare. De sa bara sssvvviiiichhh så var jag nere ^^,



Denna enorma prestation fick vara slutet på min karriär som skidåkare. Man ska ju sluta när det går som bäst och utan ett ända fall så känner jag att det var det ända rätta att göra. Så här med lämnar jag plats för nya, yngre talanger att ta plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0