GRIS

Man gillar ju ite grisar mer för att man "umgås" med dom!! Då umgås är = se dom ha ont och bara ligga där och ha värmeslag! USH!!! Dom bara skriker, bits och är sjuka. Benen funkar inte och ne!



Vaför bara utrotar man inte rasen gris? I både tamt och vilt tillstånd! Och att undvika att äta griskött är som att skala en bannan upponer! Mycket svårt!! De är gris i allt, men min nya favorit perog är det bara kossa i :) De kan man ju i alla fall vara glad för!

Ne, dom små asen från väl leva vidare, eller ne de får dom ju inte var de är slagtoffer allihoppa! Men rasen, eller arten eller vad de är!


Ett litet bekvämt slagtoffer som ligger i "matskålen" eller räna är väl mer rätt kanske(?)


Och dehär? Den undersa hade den överstas svans i munnen  med, innan jag tog kortet! Syskonkärlek till max, om det nu skule finnas någon kärlek i grisas liv!! NEJ!!!


Jag och min  lillebror i skolans grisstall när jag var 6 år.
Grönt veckoslut fanns även då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0