Framtid?

Har inte bestämt mig om jag gillar domhär(?) Hade dom i skolan och de kändes verken eller..
Vad??

Och påtal om skolan så har jag som vanligt beslutsångest och de blir panikångest av allt sammans!!

Passar jag att jobba?

Har slutat fårga vad jag passar att jobba som för hittar inget ändå, nu är min nya fråga då OM jag över huvud taget passar att jobba? Och om nu svaret på den frågan är JA, då kan jag börja fråga mig som vad? Men blir svaret NEJ, då vet jag inte vad jag gör(?) Sjukpansionär kan man vist inte bli om man inte har jobbat. (Hehe)

Funderar i alla fall på att läsa mer än engelska nästa termin. (Och frågan är vad?)
Min plan:
Enelska A 100p
Matte C 100p
Psykologi A/B 100p
Historia A 100p

Varför undrar alla då. Och jag vet inte!? Engelska: för att jag måste ha de oavsett. Matten: för att jag inte klarar ett G denna termin. Psykologi: för att jag vill se lite, kanske vill jobba i de området? Historia: för att Kajsa vill de och jag behöver 100p till för att få stdiebidrag. (Snål och girig som jag är)

Låter min framtid bra? NEJ!! Men jag lär ju få leva med den så får sluta hata och börja älska!


Kommentarer
Postat av: ÅSA



Ja riktigt fint mönster :) Älskar kjolen :)

2010-11-09 @ 19:03:16
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: Äveelinaa

kul att du vill delta ,lycka till :)

2010-11-09 @ 21:32:43
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Äveelinaa

nu har jag dragit dagens bloggtips.. kika in om det blev du, annars kommer en ny chans imorgon!! :)

2010-11-09 @ 21:56:53
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0