Hej mitt vinterland

Alla har kanske märkt att det är snö ute(?) Och jag ser inget positivt! Vist är det lite mysigt att sitta inne med tända ljus, filt och varm oboy men är man 75% utemänniska så ser jag inte något speciellt fram emot en vinter som till 98% kommer tillbringas inomhus!!! Suger rätt hårt faktiskt!!



Lyssnar på julmusik och de är lite vackert faktiskt!

Antar att bussen kommer vara sådär en timme sen idag eller något så funerar starkt på att gå til bussen sådär 10 min senare an vad den går. Missar jag den så missar jag den liksom!! Inte hela värden!!

Blir lite småirriterad på att man varje år blir lika chokad, förvånad och överraskad när snön kommer. Jag menar hallå? Det är ju såhär varje år, varför bli så chokad!? Liksom "Shit vad mycket snö de är" Ja, precis som vanligt!!

Skulle behöva införskaffa en vinterjacka men är fattigare än fattigast!! Pengarna går som alltid till hestarna!<3

Ne, men sluta vara förvånade nu över snön!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0