Krångligt.se

Men hej vad lätt allt ska fixa sig. Allt bara löser sig av sig själv. Behöver inte lyfta ett finger. NOOOOT!

KuK vad allt går emot mig just nu! Jag gör något som jag inte vill men har bestämt mig för är det bästa och då när jag äntligen insett de så BomPamChang så funkar inget och allt är krångligt och inget bara funkar!

Lyssnar på Winnerbäck och försöker hitta ork...

"Dethär är slutet på en lycklig början"
"
Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen"
"
Känner efter om dethär är att vara fri"



2 äckligt jobbiga dagar kvar. Ush!
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad händer med Tuffan?

2010-11-24 @ 21:37:43
Postat av: nöff

Tänker på dig! <3

2010-11-24 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0