Kundpinnen

Känner att jag borde diskutersa och argumentera om något men har inga tankar.

Så, som nödlösning på de problemet så tänkte jag bara säga min åsikt om kundpinnen som dom tjatar om på RixFM. Självklart tycker jag att de är den som lägger upp sinna varor som ska lägga upp pinnen, vem annars liksom? När jag är klar markerar jag med pinnen att jag är klart och att det är okej för nästa kund att lägga upp sinna varor. Vad är problemet? Kan få rycket på en sån lite sak som att folk inte lägger upp pinnen efter sig. De är om att inte blinka när man ska svänga, eller inte stanna för gående vid ett övergångsställe. Samma straff borde finnas på att inte lägga upp kundpinnen efter sig i kön.

De var min åsikt de! Vad är er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0