Pungkulor och Tuttar

Vi pratade i förgår om att de kan hända att man måste operera bort en eller båda pungkulorna. Man kan ju få cancer eller något sånt skit i dom. Så jämförde vi, eller jämförde och jämförde, påpekade att man kan få operera bort ett eller två bröst med. Och jag, som tjej, tyckte då att det är värre att operera bort ett bröst för det syns väldigt tydligt medan en pungkula är mer att de känns lite konstigt, men man lär ju vänja sig. Som att kapa av tummen liksom. Hur eller hur, men kan få en lossaskula om man måste operera bort en riktig och då kände jag såhär, kom igen liksom? Ingen ser la om du har en kula mer eller mindre. (Förutom om ni ska ha sex förstås, men dömer partnen dig så hårt så är det inget att ha sex med) Klart att det är bra att det finns möjlighet till en "ny" kulla men kan känna att det är värre att förlora ett bröst. De både känns ju skumt och syns för allmänheten. Men eftersom jag diskuterade med en kille fick jag väl ungefär förklarat för mig att pungkulor är lika viktigt för killar som tuttarna är för tjejer. Och de säger jag inget om, de är ju hemskt om man ska behöva operera bort båda delarna men måste ändå stå fast vid att brösten är ett snäpp värre.. eller?

Kommentarer
Postat av: någon

Jag är kille och tycker ändå att de är värre att tabort ett bröst än en kula!

2010-11-10 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0