Radiopratare

De måste vara ödet!! Jag frågade på min facebook om någon kunde säga något som jag skulle kunna passa att jobba med, och en kär vän svarar "radiopratare" Jag älskar ju att prata, argumentera, har lätt för att komma på saker att prata om, har åsikter om allt och har lätt föra att uttrycka mig. Som alla utbildnigar tänker jag "Men varför inte, kan bli kul" Så tittar jag på denna sida http://www.dramatiskainstitutet.se/web/Radioproduktion.aspx och tänker ju mer jag läser "De skulle la vara roligt men stockholm? och intagningsprov? Tror inte de funkar!(?)" MEN, idag på RixFM är Carina Berg gäst, en va mina många idoler och hon sger bara sådär att hon gick en radioutbildning efter att en vän till henne säga att hon pratar mycket och sånt. Detta måste ju vara svaret på alla mina frågor!!!

Ska jag lyssna på Carina Berg? Hon har ju oftast rätt!


Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså? jag tänkte faktiskt lite på dig när jag såg den randiga xD tyckte båda var snygga, vet liksom inte om jag har råd att lägga 350 spänn på en skjorta :S det är mycket pengar för mig ju ;P vi får kolla på det imorrn igen!

2010-11-10 @ 16:36:53
Postat av: Din kära vän

Såklart du ska lyssna på Carina Berg! :)

Go for it!

2010-11-13 @ 23:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0