Skåneland

Förberedelser på fredagen hos Kajsa, the one and only!!


Åkte som sagt med hästen till skåne i lördags och det var en lång och hård snöresa. Säger bara att YSTAD finns inte på kartan längre!! Spyr av att bara höra namnet!!!! Väl framme ditt vi skulle så gick det super bra och de kändes bra! Han får det nog superbra där nere! Bara massa ponnysar och stora boxar. Och han kommer få vara med på luciatåget som ridskolan fixar! Superkul!!


Lilla Bubben var så trött efter en så lång resa och var mer konsentrerad av mat än att vara med på bild..

90 mil totalt blev det i snöovädret och jag vill tacka
Kajsa såklart för allt och lite till!!!
Lasse som körde och lånade ut sin bil med 4-hjulsdrift. Utan honom och hans bil hade det aldrig gått vägen!
Mamma och Janne för att dom alltid ställer upp oavsett vad jag hittar på!
Morfar för att han är en ängel som gör så att allt går att genomföra.
Anne för att hon hjälpte mig skriva en anons.
Mats för att han är bäst och underbar!!!

Måste säga att jag är chockad över att det känns så bra. Men när jag tittar bort mot hagen så kommer det en klump i hjärtat. Ibland när jag tittat bort när hästarna var hemma och jag bara såg en av dom fick jag jätte dåligt samvete om jag inte gick och tittade så den andra med stog där. Även om jag hade sett båda bara för ett ögonblick sen. Nu är det ju ingen mening med att gå bort dit för.. det finns inga hästar. Men jag får fortfarande "dåligt samvete"-känslan, även fast jag vet att jag ändå inte kommer se dom för dom är inte här hemma längre.

Det känns toppen men klumpen i hjärtat kommer alltid vara där <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0