Tuffer åker imorgon.. men inte så långt

Imorgon, imorgon, imorgon! De var nyss två veckor sen, och nu är det imorgon!

Imorgon åker min Tuffboll till fårhult hos en väldigt, väldigt, väldigt gammal klasskompis pappa och mamma. Pappan kan även beskrivas som en som Janne jagar med. På lösdrift, som nu fast större. Större hagen, stärre lösdrift, större kompisar. Som vanligt fast ovanligt.

Jag hoppas de funkar att åka med Snobban till Kajsa så han får låna en box där tills på lördag, som är i övermorgon!! Så han inte hbehöver stå ensam över natten och att han är lite torr så att han inte fryser på vägen ner mot skåneland!

Känner att en panikångest attak inte är långt borta!


Tuffer, min lilla boll som på ett mäskligt sett har gett mig mycket<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0