UTDÖMD

Hej deprimerad.se!!!
Jag är så jävla arg, eller jag säger arg för att jag inte vill erkänna att jag egentligen är ledsen, svag och så jävla patetisk! Jag tror inte jag är arg alls faktiskt(?) Men, de låter bättre, mer jag liksom. Fast, jag är nog sällan arg, egentligen. Jag har nog bara sån jävla ångest över allt och är ledsen men de vill jag inte vara, men kan inte vara glad så säger astt jag är arg. Fan vad patetiskt!!! Ni ser ju bara!! Kan till och med sträcka mig så långt som att jag vägar säga att jag behöver hjälp! Okej, jag säger de: JAG BEHÖVER HJÄLP!!! Och då psykisk hjälp! Jag tycker itne om psykologer, med sitt falka leende och orialistiska tänkande. Men det kanske är så illa att jag behöver hjälp..(?)
Var hos läkaren igår som ska operara mitt knä, igen! Jag gillade honom skarpt och han förklarade bra och var REALISTISK vilket jag tycker är jätte viktigt. Liksom inte ge min massa falska förhoppiningar. ((Kalla mig negatv men jag hatar falska förhoppningar, men blir ju mer depp av dom än den bitra sanningan)) Hur eller hur, så är korsbandets båda fästen av, totalt av! Liksom of, borta, sitter inte ihop längre, skillda från knät, vad du vill. Det innebär då om jag fattat helt rätt att man måste ta bort korsbandet och ersätta de med vävnad som man tar från en annan del av benet, typ låret tror jag han väljer. MEN dillemmat är att denna lilla "ersättningsvävnad" håller bara i sådär 10 år, sen är det skört, fördigt, hej då aktivt liv och välkommen smärta! Och de är inte säkert att jag inte har ont efter operationen heller som han skule försöka ordna så fort som möjligt. Runt 6 veckor kan de ta och då prickar vi julafton perfekt räknat från idag. Så exakt 6 veckor blir de inte! De spelar egentligen ingen roll, innan jul, mellan dagarna, efter nyår, what ever! Bara de blir av...

Kanske inte äns behöver nämna min ångest över mina barn? Hästarna alltså, mina bran. Nog med att behöva gå runt och ha särront hela livet men att behöva "göra sig av med" sina barn... blir knäckt!!!!!!!!

Jag vet att alla tycker att jag är negativ när jag själv bara tycker jag är realistisk. Men, allt bara sa kräässchh och så var allt slut.

Vad ska jag göra i mina sista 10 aktiva år?


Man blev ju glad när knölen där smärtan "sprutade ut" från var borta efter föra operationen, men den glädjen var ju borta fort när den kom tillbaka sådär 2 månader efter operationen...


Såhär snyggt inlindad blev jag förra gången, de var i alla fall varmt! Och jag hade en klar anledning att gå runt kanstant i mysisar! Alltid något **Positiv**


Och knarka lite piller blir de nog med, 4 morgon, 4 kväll och 2 mitt på dagen som förra gången. Jag har inga problem med de längre men har alltid tyckt de varit obehaligt att svälja hela verktableter!!


Kommentarer
Postat av: Laila

oj:/

2010-11-12 @ 17:44:39
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: alma

oj ;s, hoppas att det löser sig!

vad ska du göra i helgen då? :D

2010-11-12 @ 23:14:03
URL: http://jarnung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0