Panikångest

Gör iordning mig för skola. "Moronfril" och "Jag har varit ute och gått med hästen med mössa på mig"-fril. Tar på mig kläder, sminkar mig och inser att min plattång inte ligger där den brukar! Jag får panik och springer runt i huset som en galning och letar, men hittar den inte. Min tanke "Shit vad gör jag nu? Vad har jag för lektioner? Kan jag skippa dom idag?" Snacka om panikångest!! Såklart hade jag gått till skolan oavsett om jag hittat plattången eller inte. Men jag blir rädd för mig själv att jag tänkte tanken!!!

Så jävla ytligt! Vem fan skulle bry sig om jag kom som en krulltott till skolan? Ingen! Eller västerviksgymnasium har ju en del människor som bryr sig och tittar rätt snätt på en om man inte är "snygg" men vad bryr jag mig om de liksom? DåligSjälvkänsla.se

Jag behöver nästan gå i terappi för mitt plattångsbehöv! Liksom
"Hej jag heter Elinor och har plattångsbehov"
"Hej Elinor"

Helsjukt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0