Sinnesförvirrad!

Sinnesförvirringen är total mina damer, herrar och ni där emellan.  Åkte till skolan med halv 10-bussen i tron om att jag viste att vi började 10.35. Ska bort till gymnasiet, hoppar av vid sjukhuset like always och när jag kommer till ÖB ungefär får jag en OJ-upplevelse! Vi börjar 09:35! Fan! Nu är jag en halvtimme sen! Hur kan jag vara så trög?! IQ ekkore, en hjärndöd ekkore!! Ne, helvete då.. MEN när jag kommer fram till gymnasiets portar kommer tanken "Men alarm ringde 9.e för att jag skulle åka bussen vid halv 10.e, och de alarmet har jag ju så de går varje måndag.." = Jag börjar 10:35, skönt! Men så kommer jag upp till lektionssalen svettig och dan och läser på schemat vid dörren: 9:35, FAN!

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha menar det. Känns inte rätt bara ;)

2010-10-04 @ 15:24:04
URL: http://fiktiiiv.se
Postat av: Feliiciia ♥

Jodå det är bara bra :D

Allt bra idag?

2010-10-04 @ 15:35:01
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0