Träning

Träningen går rätt bra faktsitk. Men jag vågar snart inte gå dit mer för varje gång säger han något som är fel på mig!

Första gången var det "Du är en drömpasient för en sjukgymnast för det är så mycekt fel på dig" Okeeej, tack eller(?)

Andra besöket "Du är ju skapt helt skev" Jotck jag vet!

Tredje och senaste besöket, De gör ont i min fot på de "onda" (onda, i både bemärkelsen elakt och smärtsam) benet när jag står på bara de. Och då sa han att man har något där under foten som kan vara missbildat så de gör ont, så kollar han och säger "Men, va i? Du har ju inte ens någon!!?!!" Och de är alltså dåligt. Jag kanske känna att det är bra att inte ha något som kan var fel! Men tydligen är det mer fel att inte ha någon alls än att ha fel på de...

Men mina tränings byxor är la läckra, ahhaahhaa!!!


Kommentarer
Postat av: Marcus

sv: Jo men det är klart. Men jhag tror om de hade haft det i ett bättre program, t ex Idol..då hade de lyckats värva fler faddrar liksom.

2010-10-03 @ 21:16:59
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0