Götet

En lååång resa till göteborg gjordes ju som sagt i söndags och här kommer en samanfattning av resan.

Här skulle jag ha sovit men jag fick sova..

Här istället! De var trevlig må jag säga. Tack!!

vaknar på morgonen och går ut till köket och de första man ser är en jätte stor bro!

Kommentaren blir självklart: "De första man ser är en jätte stor bro" Klingar på fint!

Superstor furkost hittade vi i herrarnas hus, då herrarna var borta!

Sen blev det att hemmafrun Angelica störk sin pojks kläder

Då var vi på THE STUDIO och de var riktigt nice måste sägas!!

Tröttna och utslitna somnade vi och dagen där på skulle vi ensama hitta till
1. Spårvagnen
2. Biljet till spårvagnen
3. Stationen
4. Rätt hållplats
5. Norrköping=mat
6. Till station ingen
7. HEMMA!


(Har aldrig sett en "kör sakta ackta pansionärer med rullator"-skylt förut)

Jag är nöjd med våran insatts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0