Min tråkiga vardag

Jag har gått runt lite i lilla västervik och insett att de inte finns specielt mycket klocker! Fan vad lite klocker det finns!! Inte konstigt att man aldrig vet vad klockan är när man vandrar runt i den lilla staden där tiden i och försig står still!!!!!!

Min ponnyhest stog mellan ELstacketet och taggsnår och kom inte där ifrån idag när jag kom ut och skulle ge dom små djuren mat. Hur kom han dit? Stacketet helt och jag lovar att det var inte kul att gå genom dom taggbuskarna! När jag kom in och tog av mig byxorna fladrade det runt taggar överallt och jag fick roa mig med att stå och rycka ut tagar ur mina ben, inte NICE! Varför gick han dit och hur kom han dit? Kan någon vara så vänlig och svara på de!!?

Ne, nu ska jag fortsätta fantisera över vad jag ska göra om jag någon gång i mitt liv vinner en massa pengar!

Tudellu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0