Min tröja

Tänkte bara dra en lite sak här, de var ju ett tag sen!

Jag har två bröder, en 15 år och sen 12.. eller 13 menar jag.. Hur eller hur(!) Eftersom båda vill var anonyma anvender vi oss av deras namn som är Michael och Christoffer.

Michael hade en gång en tröja (bilden nedan) som är rätt ful. Gammal, sliten, urtvättad! Ful helt enkelt. Han använde den till "slit och släng tröja" och en dag ahde han den till skolan, troligen i brist på annat. Han blir då hemskat mobbad av sina "klasskompisar"  och dom hoppar på han (pykiskt)

Denna tröja har legat långt ner i lådan, men nu, sådär 2 år senare, hittar Christoffer tröjan och (i brist på annat) använde han den en dag till skolan. Då kan man ju tycka att samma gamla fula tröja ska ses som ful(?) Men nej, den är jätte snygg helt plötsligt och han frå grym uppmärksamhet, på ett possitivt sätt.

Jag bevisar här med att gunnebo-bor och ankarsrums-folk är ytterst ytliga! (De finns ju undantag..tror jag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0