Orkar inte

Sitter i skolan och är lite olaglig och använder deras datorer till annat en skolarbete. SO BAD av mig! Nej, nej, nej liksom!! Vem bryr sig.. Ska skriva och lägga upp bilder från GÖTEBORG när jag kommer hem kanske(?)

Hästapollen var ute och härjade nu på morgonen, eller hela natten vem vet? Han var där kvart i 20 igår kväll. Fan vad rädd jag blev i alla fall. Han kom inte när jag roppade och sen såg jag hålet i stacketet och han var inte på sin favoritplats, kyrkogården! PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sprang runt lite tills mamma kom med bilen och vi såg han på KLÖVERåkern(!) vid grananes hus. Varför kan han  inte ta ansvar för sin "allergi?" Han är trots allt 11 år! TÅL INTE GRÄS!!=ÄT INTE GRÄS!! De finns ju lite logik där faktiskt!

Har i alla fall panikångest just nu och vill bara hem hem hem hem! Mit KUKknä mår inte bra och de plågar mig till max. Tack gud för att du testar var min smärtgräns går. Här skulle jag nog säga! Upplyssning till allmänheten: Spring inte med trasigt korsband, de gör ont! Sjukgymnasten imÖRA och då missar jag åter igen naturkunskapen men vem bryr sig!? Med denna regering är jag ändå inte en del av samhället! VILL HEM!

Hann inte äta mer än ett knäckebröd i morse och nu åt jag en smörgås. Blir mat vid.. 16..? Kul dag, riktigt kul!! Hem hem hem hem hem hem vill hem! Vill så mycket hem! Hem hem! hem! Varför kan jag bara inte få åka hem?

Har skrivit lite på engelskan och känner att de var en stor prestation av mig nu när jag snart lägger mig ner på golvet och gråtar!! Gå ut i skogen och skrika som "Ronja Rövardotter"- dag! Helt kalrt!! älska skogen, BÄST liksom!!

SUG KUK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0