Valet 2010

Har ju gått och blivit sådär gammal så att jag får rösta. Då är ju bara frågan på vad(?) Har haft väldigt mycket hoppande mellan alla partier, eller alla är ju ett starkt ord, men några stycken och har nog inte bestämmt mig ännu och det är bara några dagar kvar.

Lyssnade på dom blå igår och ska dra mig och lyssna på de röd-gröna nu. Men tror det blir modsarna som vinner skiten men då blir jag lite less faktiskt. Jag menar, hur bra är världen nu liksom? Känner, vad som förutom det vi har nu! Och inte kristdemokraterna eller sverigedemokraterna!!



Denna plansh hade dom satt upp ute hos oss. Jag gillar tanken, men har aldrig riktigt förståt vad vänserpartiet tycker? Eller som är väl som socarna men dom kommer liksom inte fram ur skuggorna från socarna riktigt.

Eftersom mitt liv framöver ser rätt handikappat ut så lutar det åt socialdemokraterna, självisk som jag är! Men jag tror faktiskt på att vi måste sluta tänka mitt och ditt, utan tänka vårt samhälle för att dethär ska funka!!


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg



sv: superkul att du är med ;D

2010-09-16 @ 08:20:03
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: angelica

Matilda säger att vänsterpartiet är kommunitster, och det kanske inte är "hipp hurra", men jag har iiiingen aning. Känner som dig, socarna ligger bra till hos mig ;)

2010-09-16 @ 15:22:53
URL: http://jewlika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0