Valet 2010

Laddar för GÖTEBORG! Måste packa men har ångest över om jag får med mig allt!! Tänk om jag glömmer något!? Dagens I-lands problem känner jag! Lite intresseklubben antecknar inlägg men har inget vettigt att skriva. Innan vi drar oss väster ut ska vi till helvetet på jorden -gunnebo- och rösta! Jag antar att ni redan vet vad en "förtidspansionär" som jag tänker vid dethär laget!

Känner att inget parti är ju fläckfritt, man kan ju inte älska allt ett parti säger (därför ska jag någon gång i mitt liv starta ett eget) Men tills dess får jag helt enkelt se i helhet, eller rösta blankt!

Tidigare betyg i skolan (typ från åk 4) Jag vet att FP tycker så, i alla fall från åk 6.
Föräldrarna får själva bestämma vem som ska vara hemma med barnen/barnet. Dehär tror jag att KD tycker, och säkert fler med dom
Den som passar till yrket ska ha yrket, har företaget fler killar än tjejer till exempel så ska dom fortfarande få anställa killar. Jag vet inte exakt vilket parti som tycker så men det är den blå sidan om jag inte misstar mig(?)
Fri tandvård till 26 år. V vill ha det så
Satsa på kolektivtrafiken. De tycker hela den rödgröna sidan
Satsa på skolan så även dom som pluggaar upp efter gymnasiet har en chans till högskola. S
SJUKVÅRDEN! S
Alla ska bidra med de dom kan bidra med. Rödgröna sidan
Att dom äldre ska få bo tillsammans även fast det bara är den ena som behöver vård. S

Tajt! men imorgon vet vi om det blir föredetta basketspelaren eller hon som dragit ner på sminket inför valkampanjen som blir sveriges statsmenister

DAMMDAMMDAMMDAAAAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0