Bambi på hal is!

Skulle försöka mig på att vara lite dukitg och hitta en ny lampa till Pem så vi kan testa hans kvaliteer på is. Kan bli intressant.. MEN att hitta en lampa var vist lättare sagt än gjort. Självklart går jag och ser dum ut till biltema där jag visar upp Pems gamla lampa och frågar om dom har en likadan fast fungerande? Ja säger han i disken och pekar på några hyllor. Jag går ditt och inser att alla ser likadana ut, men det står olika siffror på. Så jag kör ole, dole, dof-taktiken och tar ett par och går till disken igen och där står en mer bildad herre och förklarar för mig att dom inte har sådana lampor.. Så jag går till Meckonomen och han är överpositiv tills han ser lampan och förklarar att dom inte heller har någon sån.. Bajs.
.
Där gick jag alltså lång omväg bara för detta och vad får jag? Nervbryt av att gå på halt underlag.. Snacka om psykisk påfrästning!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0