"En hel jävla avdelning med ensamstående"

Gunval, behövs det sägas mer? Haha. Han är det bästa som gud gjort! Ne, nu kanske jag överdrev men rolig är han  i alla fall. Bitter på ett bra sätt. När jag blir stor ska jag bli som han!
.
Idag fick man tända de andra ljuset på adventsljusstaken. Synd bara att det första ljuset snart redan brunnit ner.. Sen spottar de stearin på mitt fina alldeles för låga bord!
.
Är sugen så in i äcklet på godis. Tura att affären i denna håla är stängd så min plånbok inte blir tom! Känns bra! Har inte känt mig på topp, precis som alla andra har jag ont i ryggen. Haha. Vem vill inte passa in i samhället?
.
Ne, ska sova tills jag vaknar och gärna lite längre!
.
"Jag har inga barn!"
"Ne men du har väl varit ett?"
Internet är för segt för att jag ska orka vänta på en bild. Aj min rygg. Nu peppar vi för imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0