FÖR DU SKA BANTA!

Igår kom jag på att jag inte åt någonting. Eller på morgonen åt ja två smörgåsar och sen på kvällen tranbär med gröt. Men ingenting mer. Kändes lite konsigt jag som brukar äta jämt! Haha. Antar att de är diklofenaken som gör att jag inte är hungrig. Så min fråga är då: Är det samma ingridigenser i bantningspiller som i diklofenak?
.
Har aldrig använt bantningspiller men antar att halva grejen med dom är att man ska slippa känna sig hungrig. Och de gör man ju av diklofenak med. Så är det samma skit i? Haha. Troligen inte eftersom diklofenak är på resept och bantningspiller inte är de men kan ju vara i alla fall. Ingen som vet ingen som vet!
.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Gröt med tranbär iaf väldigt nyttigt!

2011-12-21 @ 21:05:49
URL: http://www.tranbär.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0