God Jul-Kväll

Trots mitt kanske inte allt för bra morgonhumör idag så utartade sig dagen väl. Efter ett väldigt snabbt läkarbesök med röda- och vitablodkroppar i urinet och recept på pencelin fortsätter denna jul. Och efter 10 ton mat så kändes de bättre och humöret är nu på topp! Tomten måste haft ett jobbigt år, och gett upp dehär med att sortera ut snälla och stygga barn, så alla fick julklappar. Eller så har jag bara varit mycket snällare än vad alla, och jag själv tycker för många underbara julklappar fanns det under granen. Känner mig helt bortskämd!!!!!!!
.
OCH jag gick ut först på skitgubbe! Vill säga vann, men i skitgubbe är de bara EN dom förlorar!! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0