Gör de aldrig ont vet man inte hur de känns att vara fri!

Jag går runt i ett ständigt lyckorus så stör mig inte på något som jag kan disskutera eller fundera över! Jag är bara så himla glad över att jag faktistk inte har ont. Jag kan inte riktigt släppa att de inte gör ont, in nu, inte förut. Jag kan huka mig och komma upp igen utan att de krampar i hela benet. "Spiken" som jag kännt i mer än 3 års tid är nu helt borta.
.
De är mänsklig att tycka det är roligare att läsa om folks olycka än lycka. Så inte speciellt många kommer nog vara inresserade av att läsa om min gläde. Men men. Inte mycket att göra åt när jag inte tänker på något annat!
.
Tittar på "Sagan om ringen" och inser att jag nog aldrig sett början av den. Kansk därför jag aldrig riktigt fattat dom filmerna? Haha. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0