Jag är lite rädd..

Inte för operationen, inte alls faktiskt. Bara litet titthål är ju inte speciellt farligt direkt. Men efteråt, om de inte blir bra, o det till och med blir värre. Jag är så less på att ständigt ha ont och att de faktiskt hindrar mitt liv. jag är fan 20 år och känner mig som 80+ till och från. Speciellt när läkaren dömmer mig som 83.. Kan man bli 20 på nytt då?
.
Sen är jag nervös inför att sövas. Eller själva sovandet är inte några problem, men att vakna. Hatar att vakna!! Ush! Har mått så illa och bara tänkt "Nej, varför är jag vaken? Somna om somna om somna om!!!!" Men det går självklart inte. Måste ju vakna någongång..
.
Ne! Nojar upp mig som valigt i onödan. Men som sagt är jag lite spänd på resultatet. Inga förhoppningar, ingen besvikelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0