Jag får kukbryt!

Jag drömde att jag födde barn inatt. Var så verkligt att jag var tvungen att tänka efter om det hänt när jag vaknade(?) Vi fick en liten dotter och Mats <3 sprang runt som en yr kyckling så de var väldigt verklighetstroget. Haha.
.
Så hör man att folk som är typ 12 (eller va det för typ 8-10 år sen) får barn åt höger och vänster. Tänker inte folk längre än näsan räcker? Jag undrar nu om de är mig de är fel på, eller alla andra? Är jag helt efter eller är alla andra före? För helt normalt kan det väl inte vara..?
.
Jag vill bara åter igen predika om att man alltid och helst oftare ska ha med sig kondomer! Även om man bara ska ut och handla, man vet ju aldrig! JÄMT, hela tiden och alltid! Jag citerar mig själv: Att inte ta mig sig en kondom är som om en fotbollsspelare inte skulle ta med sig fotbollsskorna, för han tror att han ska sitta på bänken hela matchen. Men sånt kan man ju aldrig veta!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0