Jag har allt mellan A och Ö

Jag pratar ju alltid med mig själv. Och jag vet om att ingen annan lyssnar eller hör (hoppas jag i alla fall?) men pratar liksom för pratandets skull. Ibland kommer jag på ganska bra var då på mina frågor efter en pratstund med mig själv. Jag har alltid gått runt och gjort de, men tycker de bara blir mer och mer. Haha. Sen när det är andra runt omkring och jag kanske inte kan sätta igång världens diskution med mig själv så tänker jag som att jag har ett samtal med mig själv. Jag har alltid trott att alla gör så..(?)
.
Sen idag gick jag in i min lille bubbla så mycket att jag missade helt hur vi kom till vimmerby. Jag gic på bussen, sen helt plötsligt var den i Vimmerby utan att jag märkte de! Haha. Lite som en pokemonboll. Dom kommer liksom bara ut ur bollen när dom måste. Nu är frågan om det är hälsosmat att ha en pokemonboll? På ett sätt är det ju bra då jag helt kan koppla bort omvälden=Jag bryr mig inte! Haha. Men å andra sida så kanske de inte är så bra att gå så djupt in i sig själv utan uppsikt!
.
Vad blir det för diagnos?
.


Kommentarer
Postat av: Mats

Jag tror den korrekta diagnosen är "sprittsprångandegalen". Känns det rimligt? ;)

2011-12-30 @ 22:46:59
Postat av: Elinor

Låter kanske lite rimligt. Vad finns de för behandling mot de?

2011-12-31 @ 09:43:46
URL: http://elinorstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0