Kan inte få bot på mina grabbiga begär!

Pratade massa om tatueringar hela tågresan hem igår och jag blir så sugen! Mmm, nästa lika sugen som jag var på choklad igår! Synd att de kostar så mycket, eller tur de kanske annars hade jag väl inpulsat allt för mycket och ångrat mig sen. Haha. Kom i alla fall fram till att jag inte vill ha någon tatuering på utsidan av överarmarna eller fler på magen, inte röven eller ansiktet heller. Där emot benen. Mmm! Benen.. Tänker något snyggt krimskrams längst hela utsidan av benen, från höftknölen ner till ankeln. Så snyggt!! Ska bara komma på vad krimskramset ska bestå av, och spara massa pengar! Vinner man något på lotto nu förtiden?
.

Mats....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0