KO 2011-12-31

"Men är det inte ensamt i Stockhol, utan kor?"
.
Skulle aldrig kunna flytta till en stad, eller jo, om jag var tvungen av studier men inte flyttflytta. De är säkert praktiskt och fint, men så tort. Tråkigt. Mina krav har ju alltid varit att man ska kunna gå ut naken utan att någon bryr sig eller tittar snett på en, och kunna se en hjort utanför fönstret på kvällen. De kan man inte i Stockholm.. Tänk att behöva åka lång bara för att få se en ko om somrarna. De kan ju inte vara hälsosamt. Jag predikar alltid om att man mår bra av djur, men om man knappt vet hur en ko ser ut, då kan man inte må bra. Skulle känna mig ensam om jag inte fick se korna beta på ängsmarken om somrarna. Ensam och förvirrad.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0