Lycklig så jag inte vet var jag ska ta vägen!!



Ja, ni ser ju själva! Lycka!! Så JÄVLA LYCKLIG!!!! De var länge sen jag var så glad! Så otroligt glad! Jag känner bara glädje och glömt allt som kändes en smula jobbigt och allt bara är bra, så bra! Alla små saker känns nu så små för jag är så lycklig!
.
Oprationen gick alltså bra. Menisken var inte trasig eller sliten som vi trodde från början. Det var en ärrbildning som hade blivit som en "sträng" i knät. Vilket gjorde att de "klämde" mot innermenisken och knäleden. Och lyckan var total när läkaren sa att den var borta! Han hade alltså kunat ta bort de som troligen gör ont. När han skulle berätta om vad han gjort under operationen sa han: "Jag har aldrig sett något liknande tidigae, så du är riktigt unik du." Alltid något! Känner mig unikt lycklig i alla fall!! Sjuksköterskorna var toppen trevliga och narkosläkaren var samma som jag haft de andra två gångerna, och han drog samma berättelse om sin nordsvensk som han gjort 3 gånger nu. Haha. Gillar honom!
.
Lycklig och förvånad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0