Michael Gästbloggar!

Ja.... Att bli tvingad att gästblogga är som att.... ja, jag vet i f*n vad man kan jämföra med.

Jag vill ta detta sällsynta och ovänliga tillfälle i akt genom att.... ehh..... ja....

ANYVÄG så är jag Elo;s (Elinors) bror. Jag har hatt och spelar musik. Like my life story ey?
Jag har FAKTISKT en egen BLOGG som jag aldrig skriver i.... Så jag vet inte varför jag ska skriva här heller.

www.Michaelshatt.blogg.se

Vad gör jag då? JO jag spelar dator och lirar musik! Mindfuck~
Och jag sitter och klurar och funderar på livet och välfärd. Visste du tex att 5+5+5+5+5*0=20? LOGIC!
Och att min uppfattning av välfärd är att alla är duma i huvudet 8D?
Ja.... Det var jag det..

Tack och hej, ligg med din tjej!~ Miche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0