När kräftor kan flyga..

Igår åt(!!!!!!) jag och Anne här i min enkla boning. Men för att kunna äta här hemma måste man gå och handla först. Så de gör vi och vi handlar räkor och yoghurt för att göra egen räksallad. Och vi kommer hem igen, gör våran räksallad, äter den och sen är de bra med de.
.
Sen åker Anne hem efter att jag sovit i några timmar. Tänker inte mer på de utan går sedan till jobbet, kommer hem, äter lite, sen sover jag igen. MEN nu när jag tittade i mitt kylskåpså står det en köpt skaldjurssallad. Var kom den ifrån? De måste varit så att Anne köpt den när jag sov = sover jag så djupt? Och varför "var den inte där" igår kväll? = Är jag blind?
.
Haha.
Eller kan dom flyga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0